سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مگر شیطان فرشته نبوده است؟ می‌گویند فرشتگان قدرت تصمیم‌گیری ندارند، پس چرا شیطان از اطاعت خدا سرپیچی کرد؟
جواب: بله فرشتگان تک‌‌بعدی هستند و اراده و قدرت تصمیم‌گیری ندارند. اما باید دانست که شیطان اصلاً فرشته نبوده که این قانون در مورد او صدق کند. آنچنانچه که قرآن کریم درباره شیطان می‌فرماید: کان من الجن (سوره یونس آیه)



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :(زهرا .ز)::نظرات دیگران [ نظر]


    آیا در ایران کلیسای شیطان وجود دارد؟
    جواب: کلیسای شیطان ارگان رسمی شیطان‌پرستی می‌باشد که تقریباً در تمام کشورهای جهان تأسیس شده است. حال در برخی کشورها به صورت رسمی و کاملاً شناخته شده (که اکثراً این گونه است) و در برخی کشورها از جمله ایران به صورت مخفی. و این کلیساها،‌عمدتاً خانگی هستند. یعنی شیطان‌-پرستان خانه‌های خود را به کلیسای شیطان‌ تبدیل کرده‌اند.
    و با توجه به اینکه این کلیسا‌ها در ایران مخفی هستند لذا برآوردی از آن در اختیار نیست.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :(زهرا .ز)::نظرات دیگران [ نظر]


    علائم و نمادهای شیطان پرستی چه چیزهایی هستند؟
    جواب: قبل از هر چیز باید گفت که شیطان پرستان نماد مستقلی ندارند و هر چه هست تقلید از ادیان یا فرقه های دیگر است. با این تفاوت که آنها را وارونه می کنند. آنچنانکه مؤسس این فرقه آنتوان لاوی گفته است شیطان پرستان همه چیز را وارونه می بینند.
    نمادهای شیطان پرستی عبارتند از: صلیب وارونه، ستاره پنج پر وارونه(پنتاگرام)، کردنادو(دست شیطان)، آنخ(نماد گروههای فمینیستی)، علامت گرز و جمجمه، عدد 666 یا
    FFF، علامت X (برگرفته از فراماسونری و کابالا)، تبر وارونه(نماد وایکینگ ها) و...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :(زهرا .ز)::نظرات دیگران [ نظر]


    آیا فراماسونها در شیطان پرستی دخالت دارند؟
    جواب: همانطور که بار ها گفته شد است، فرماسونها در تأسیس فرقه شیطان پرستی نقش مستقیم دارند. تفکرات، عملکردها، نمادها و سایر مسائلی که در فرقه های ماسونی و شیطان پرستی وجود دارد، عمدتا مشترک است و نباید فراموش کرد که مؤسس فرقه شیطان پرستی آنتوان اس زاندر لاوی یک یهودی ماسونی بود. و شکی وجود ندارد که عضو تأثیر گذار فراماسونها نیز بوده است. و مستندات آن که عکسها و فیلمهای موجود است، برخی از سران آمریکا و سناتور های آمریکایی را که با او عکسهای یادگاری گرفته اند را نشان می دهد. لاوی نفوذ زیادی در میان دولت مردان آمریکا داشت. و بر همگان واضح است که چنین نفوذی فقط در اختیار فراماسونها بوده و هست.
    نا گفته نماند که در بحث فرقه سازی ها، فراماسونها از گروهای بسیار فعال می باشند. که در تأسیس اکثر فرقه های انحرافی در جوامع مختلف دخیل بوده اند. آنچنان که در باره فرقه های بهاییت، وهابیت و شیطان پرستی کاملا مشهود است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :(زهرا .ز)::نظرات دیگران [ نظر]


    شیوع شیطان پرستی در کدام مناطق بیشتر است. و آیا در این مسئله فرقی بین مناطق مرفه نشین و مناطق محروم و دور از پایتخت وجود دارد؟
    جواب: اصولاً شیطان پرستی در مناطق مرفه نشین بیشتر به چشم می خورد. اما در مناطق محروم و غیر مرفه، برخی نوجوانان و جوانان به خاطر مد گرایی و حداقل ظاهر سازی و یا به اصطلاح مرفه و موجه جلوه دادن خود، مبادرت به پوشش ظاهری شیطان پرستی کرده و به نوعی عقده گشایی می کنند. و البته این مسئله خود مشکل بزرگی است. زیرا همانطور که همه می دانیم در فرقه هایی نظیر شیطان پرستی ابتدا مد و پوشش ظاهری، سپس خود فرقه را وارد می کنند. لذا نباید خطر این فرقه را برای مناطق محروم دست کم گرفت. ارائه لباسها و زینت آلات ارزان قیمت با نمادهای شیطان پرستی و یا حتی توزیع رایگان آنها (آنچنانکه درباره نماد X  به عنوان بوگیر اتومبیل شاهد آن هستیم) یکی از راههای ترویج این فرقه است. اما آنچه مسلم است، شیوع شیطان پرستی در مناطق مرفه نشین بیشتر است. چرا که آنان از روی آگاهی و تعمد به شیطان پرستی گرایش پیدا می کنند. ولی در مناطق محروم این گرایش از روی جهل و یا صرفاً مد گرایی می باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :(زهرا .ز)::نظرات دیگران [ نظر]


    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >
    ...آمار وبلاگ...

    ...آرشیو...

    ...اشتراک در خبرنامه...